Läääängesen.

Herrejävlar, känns som en evighet sen jag skrev nåt sist. Aja, (vad gör vi?) nu kör vi!
I onsdags var det insparksfest (jag går på kungsholmens gymnasium för dom som inte vet det), det var kul, men to be honest hade vi roligare på "förfesten" hos Lavinia. Jag kom i alla fall in på klubben på fjärde försöket, what can I say, jag såg tydligen full ut och fick blåsa, och det gick ju åt helvete ;P Till slut lyckades i alla fall Alex snacka med bruden som var vakt, och hon kom och snackade lite med mig. Jag skyllde på att det var mina linser som fick mina ögon att se glansiga och röda ut, och VIPS är jag inne :] Yäy! Där inne var det rätt trist, fast ändå värt att vara inne ;] Idag var min klass på Tom's Titties, men jag är fortfarande halvkry och har gått till skolan mest för att inte gå miste om nåt, och nu när vi ändå inte hade några viktiga lektioner stannade jag hemma. Skönt som fan! Så nu sitter jag här i mina fula brillz och chillar, ska hoppa in i duschen snart för ikväll tänker jag fan heller sitta hemma :]



Solong suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0