Roffäää~

Tjena Tjena alla vänner! Idag, Lördag, har jag typ inte gjort någonting. Det var ridning kom jag underfund med, käre far min som kom på det. "skulle inte du rida den andra januari?". Vi hade fått de "mindre bra" hästarna uppskrivna åt oss, så det vart blodigt krig om vem som skulle ha Sassi t.ex. ^^D Till slut lottade vi med suddgummin och jag fick Rolf, först kändes det lite halvbra. Det har ju inte direkt gått lysande på honom tidigare, om man säger så. Jag och Karin och Daniela bestämde oss för att rida barbacka, så vi lade bara på filtarna och traskade ner till ridhuset. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, direkt när jag började ta tyglarna typ bestämde jag mig för att han skulle släppa direkt, och då gjorde han det :O Det varade ju inte hela lektionen direkt, men det gick definitivt bättre än det någonsin gått förut, på Rolf. Så det kändes bra :] Han var SJUKT bra att sitta på i traven, skumpade verkligen niente. Men det gjorde lite ont efter ett tag >.< Jag är nöjd och glad i alla fall ^^,

Solong suckers <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0