Monday Bloody... Mary!!! >.<

Idag var jag i stallet, Moa hade nån mystisk sång-grej att ta itu med, så jag åkte själv. Försökte ragga sällskap, för jag gillar inte att åka buss själv när det är mörkt >.< Men ingen nappade "/ Haha, men det gick skitbra att rida i alla fall, jag red lite i snön på betet, travjobbade lite i båda varven. Hon var jättefin, gick på tygeln i båda varven (trotsade bara liiite >.<). Sen red jag en sväng runt hagarna och bort lite mot ICA, men det blåste förjävligt där så jag vände och red hem ;P Nu måste jag ta itu med min rövläxa. Jag hatar franska!!!!
[på väg mot ett hinder på bilden, därför jag lutar mig så mkt framåt och ser allmänt retarded ut sen är jackan allmänt knubbig, det är alltså inte bara mitt fett >.< jag kommer inte på någon bra ursäkt till att stigbygeln är för långt in på foten och att jag hoppar med dressyrsadel men aja!]



Solong Suckers! <3

Kommentarer
Postat av: sofiejonasson

HAHAHHAHAHHAHAH, 'jag kommer inte på någon bra ursäkt till att stigbygeln är för långt in på foten och att jag hoppar med dressyrsadel' xD fan go du är xD

2010-01-25 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0