Filmarbete!

Hejsan alla vänner! Nu sitter jag hemma hos Rebecca, vi har jobbat lite med filmen. Det går braaaa, vi har oxå ätit goda bullar och annat, thihihi! Snart ska jag hjälpa henne att skaffa en blogg of her own, men först ska världens sötaste människa gästblogga lite här, så be prepared ^^D
Solong Suckers!


R e b e c c a  G ä s t b l o g g a r

Tjenare alla! Nu sitter jag och Anna här och ugglar med vårat filmarbete xD De gick grymt idag.
Idag hade jag och underbara Anna på oss våra coooola örhängen, vi va sååå snygga ihop :D
Jumpan idag va ganska rolig ah eller hur man nu ska säga, jag va ju me Gurra. Haha jag vann över honom i plankan:D e fett nöjd ju. Sen fick jag hålla i stretchen, de va as pinsamt men efter ett tag va de ganska kul för alla va väldigt snälla hihi:) Ah men nu ska jag typ försöka fixa me min egen blogg thaha aja de kommer så så jävla bra asså ;)
tjah då!



Vem älskar inte RedBull ?!



Yeah, fuck you!




Hahaha, tääänder för hela slanten! Okej jag är klar, fina bilder va ? Vi är bäst på att posera inför webcameran ;D

S o l o n g  s u c k e r s !

Kommentarer
Postat av: tilda

hahaha åhh va underbara bilder <33 ;D

2010-01-18 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0