Hemse for the people

Åkte till Gotland i torsdags, har alltså varit här i en vecka idag. Mamma & Magnus åkte hem i måndags, men jag stannade ett tag hos min kära fru Sofie :P VI har bott vid KG och tagit hand om hästarna och sånt, red oxå två gånger i tisdags, en gång på Ellen och Zetnear och en gång på Sindarve xDD Sandra ringde och frågade om jag oxå fick rida och det gick bra, så jävla kul det var. Hopplektion på Gibson, faaan va jag har saknat han ! Snart ska vi in till stan och jag ska försöka få plats på ett flyg hem. Ska ändå bli skönt att komma hem och sova i egen säng osv., men det har varit asroligt här på Gotland. Får väl skriva mer om det nån annan gång. Nu pallar jag fan inte skriva mer, chacha.

solong suckers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0