Tisdagar = Uscccchhiie

Hej Hopp Gummisnopp :D

Idag började vi 08.00 och slutade 15.40, BARA teoretiska ämnen. Inte ett endaste litet bild/musik/gympa/slöjd pass emellan för att pausa lite. Vi har engelska iofs, och just nu är det rätt chill. Vi sitter i klassrummet och snackar (driver med lärarstudenten) samtidigt som Den Sanna Lärarinnan förhör elever ute i korridoren. Haha, lärarstudent-tobias var rätt rolig, det slutade med att Moa var "the girl with the bird-poo in her hair".xP Moa hade förstås inte fågelskit i håret, det var bara något hon sa ;D

Efter skolan mötte jag upp Ia, och drog iväg till ridskolan. Vi skulle presentera oss för grupperna, förutom att våra röstresurser inte riktigt räckte till (jag är förkyld) gick det rätt bra. Alltså vi skulle förklara för dom små barnen att vi är MäRK's ungdomssektion och vad vi gör och att vi fixar aktiviteter för dom och hur dom kan anmäla sig och blablabla, så att dom vet att vi finns. Jag fick sjukt stor lust att sno en häst och hoppa upp när jag såg dom rida! Imorgon äre min tur i alla fall ! :D 

Nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig, det blir alltså tidigt för en gångs skull! Hurray :D 

solong suckers <'3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0