Söndagsångest

BLÄHÄ, imorgon börjar skolan. Det är så att man kan dö, jag har 50 tal matte att räkna tills på tisdag, och imorrn ska jag och Moa till stallet så det finns inte mycket tid då. Usch!

Jag var i stallet idag oxå, red ut en sväng på Starski (: Hon var skitfin, det är roligt när jag har gasat på ordentligt i traven (solvalla-traven) och sen ska jag sakta ner igen, hon är så känslig så hon gör nästan en tvärnit så att jag åker över öronen på henne! Man får vara skiitförsiktig ;D Andra gånger springer hon bara utan att bry sig om mig xP

Och sen höll jag på att dö, det har hänt förut att en hel typ skolklass står vid busshållplatsen vid Sundby när jag rider där, men idag var travarn min på fegis-humör, så när jag red bakom busshållplatsen och hon hörde ungdomarna skräna och greja kastade hon nästan av mig xD Fatta hur pinsamt det hade varit eller? :P Aja, jag klarade mig i alla fall! Hon är galen den hästen ;P

Nu måste jag plugga lite till matte, och sen ska jag köra igenom Thriller-dansen några gånger så att det sitter lite bättre. Som läget är nu kan jag alla stegen typ 75%, och på vissa ställen är det omöjligt att hinna med, men jag kan det i alla fall! Har ju ett tag på mig att träna oxå ;)

Aja, godnatt med er allihopa, sovsåsött!

solong suckers <3

Kommentarer
Postat av: hedda

Anna my dear, we shall help u öva :P

2009-09-21 @ 16:20:37
URL: http://absolutheddis.blogg.se/
Postat av: Vuck

Yeeeey! Skolan plågar våra små kroppar och smäller in överflödig information i våra hjärnor! Jippi! :D

2009-09-21 @ 17:50:14
URL: http://annorlundavuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0