At first, when I see you cry, it makes me smile.

Jag var glad, jag var med Amanda inne i stan och det var bra, köpte jeans och lite skit. Nu är allt på botten. Varför är jag så jävla ful och fet och äcklig? Varför känns det som att jag ska spy när pappa förklarar att svininfluensan är en big deal och en barndomskompis till mig är sjuk? Varför blir jag inte glad av någonting, inte ens musik och varför, snälla berätta varför, känns det som att jag helst av allt vill skrika och försvinna och aldrig mer komma tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Marie

Du e INTE ful fet och äcklig!!! Du är världens bästa cupcake, och även den ända som är värd att få kallas det<3

Och försvinn inte, då har jag ju ingen att bita i tårna<3 Hoppas det blir bättre snart tjejen<3

2009-09-04 @ 09:11:30
URL: http://mjaoows.blogg.se/
Postat av: sofiejonasson

fett segt jag kommeterar men..:

jag håller HELT med marie.. du får inte försvinna!

du är inte 'ful och fet och äcklig' och du är helt perfeckt som du är anna.. skulle du se annorlunda ut skulle de inte vara min älskade FRU.. och du..du borde vara jävlit nöjd med att se ut som du gör för du e jätte sööt.. du e OSLAGBAR anna !!!!! <3

det är bara att ringa till mej om du vill prata <3 finns alltid.. komma snart ska jag också göra ;D

sknar deeeeej, pusspusspusspuss <33<333<33<3<3<3<3<33<3<3<3<333

2009-09-05 @ 14:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0