TORTILLAS

HejHoppGummiSnopp!
Idag har jag mest bara slappat, ska hem till Rebus snart där även hennes kära boyfränd är. Vi ska typ se på film. Jag kom hem från stallet för ett litet tag sen, vi i ungdomssektionen har planerat spökkvällen. Det artar sig ganska bra, vi har många bra idéer. Hoppas bara att vi kan genomföra det så att det blir okej oxå ^^, Men men, det återstår att se. Jag är glad att jag slipper vara spöke i skogen, ska vara i ridhuset istället. Känns mkt tryggare, trots att det kommer vara grymt mörkt därinne. Förhoppningsvis får jag sällskap därinne oxå ;)

Nu ska jag klä på mig och promenera hem till Rebecca. Take it easy, dear friends!
och såklart;
SOLONG SUCKERS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0