Shoppingtime (:

Somsagt, inne i stan med Jojo idag! Det var skitkul, hon hittade många vackra saker, själv hade jag inte överdrivet mkt pengar, men en hoodie och ett par örhängen köpte jag allt :) Asnöjd med båda, så skiter i vad ni tycker ;) Eftersom att jag inte fotar, snodde jag bild från bikboks hemsida, dock hade dom inte bild på tröjan i de förgerna om jag har den, den jag har går i lila, den på bilden går i rosa. Örhängena finns det inte bild på, men de är svarta i plast formade som blixtar ;) Tyckte att det gick med mitt efternamn, och dessutom var dom grymt Guy Fawkes! :D


Vi hann med en fika på Wayne's oxå, chai latte och brownie <3 MUMS! Trevligt sällskap oxå, inte helt fel :D Nu har jag duschat, har varit och kollat när Rebecca red ute på Skå. Ska nu hem till Ti och glo på film, myspys!
solong suckers <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0