smooth criminal <3

Okej, jag måste få skriva av mig nånstans. Feel free to judge me.

Dethär är den värsta dagen på länge, jag vill inte verka som nån jävla attentionwhore, för det är inte det som är meningen, men just nu är ingenting bra. Somnade på NO:n idag, jag är så himla trött! Har inte sovit ordentligt på jättelänge, kan inte somna, och sen när jag väl somnar drömmer jag mardrömmar.  Kände oxå hur mitt betyg och mina drömmar och ambitioner bara gled iväg när jag fick matteprovet på bänken, jag kunde ju nästan ingenting i jämförelse med hur det brukar kännas i vanliga fall! Jag kommer aldrig kunna samla ihop tillräckligt med poäng för att komma in där jag vill och det känns så sjukt jävla dåligt! Jag förstör verkligen allt för mig själv, ingenting jag gör blir någonsin rätt.

Allt det som alltid kommer tillbaka, varje kväll och varje morgon. Hur sjukt jävla fet jag är och hur jag verkligen borde banta. Allt som folk har sagt om mig. Kan dom inte fatta hur ont det gör? Det hjälper ju inte att jag ser ut som ett jävla miffo i ansiktet heller, och jag kan inte rida ordentligen och jag kan inte spela nån sport eller nånting. Vadfan har man för nytta med att ha lätt för sig i skolan när man ändå lägger krokben för sig själv? Hittar ingenting med mig själv som jag är nöjd med, dom jävlarna som faktiskt vill vara med sårar jag ju ändå på ett eller annat sätt, genom att bete mig som en jävla fitta mot dom. Och mina stackars föräldrar. Jag vet att micke flyttade ut på grund av mig, och det känns så jävla fel, jag vet att det är mitt fel, han stod helt enkelt inte ut med mig. Fiifan, hur jävla fel kan det gå? 

Nu känner jag mig som en 100% attentionwhore... Funderar på att inte publicera denhär skiten, men jag vill ändå att folk ska veta att jag inte menar det, för jag gör verkligen inte det. Det är inte meningen att såra och förstöra hela tiden. Det är bara sån jag är.   

Kommentarer
Postat av: jonasson

jag är något sen ute men hinner aldrig sitta vid datorn..

men du..min älskade fru. du ska veta att jag skanar dig som och att du är den sötaste fru jag någonsin kommer att få! jag är så sjukt glad att jag träffade dig och att jag fick just DIG som fru :''D happy face vi måste prata snart anna! och TRÄFFAS <3 PUSSSSSAR PÅ MIN ÄLSKADE FRUUU <333333

2009-11-14 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0