New Moon

Såg alltså New Moon igår med Frida och Tove! Det var urkul, vi käkade på food court och åt smoothie på Wayne's innan ^^, NHÄJZ!
Okej, och såhär är det; TEAM JACOB HERE I COME! xD Han har i alla fall stört snygg kropp, Edward har ingenting :P Dessutom gillar jag hans personlighet mer i böckerna. Han är mkt roligare. Sen kommer jag alltid vara Team Jasper bara för att han är en sån äkta klockrening :D Och jag är sur på vissa människor (Elli, jag menar dig) som sa att han var med asmkt i denhär filmen, mkt mer än i förra. Man ba NEJ? Han hade två repliker xD I alla fall, den var väl rätt bra ändå, den är nog bättre om man har läst böckerna och förstår alltid (vilket jag har) ^^,
Solong Suckers!


lixom, HEJ MUSKLER? xP

Kommentarer
Postat av: hedda

Jag sa ju att hon hade fel!!! :P

2009-11-28 @ 14:40:49
URL: http://absolutheddis.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag och Jojo är team Edward! ;D

2009-11-29 @ 00:08:19
URL: http://mmnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0