Iron Maiden <3

Om ni inte redan har märkt det hör rubrikerna sällan ihop med innehållet ^^,

I alla fall, måste börja med att skriva att jag och Jojo firade Guy Fawkes Day i torsdags, (mycket lyckat)! Vi försökte tända en brasa och åt tårta ^^, Igår var jag, Moa, Julia och Jojo på bio. Vi såg UP i 3D. Det var skitkul ;) Den var på engelska och otextad, men det gjorde ju ingenting, vi är ju PRO xD Det var sjuuuktkul i alla fall, vart EN DEL garv på tunnelbanan och på donken ;) När jag och Jojo skulle köpa lite skit på iografen innan bion började vart det ju inte lite lyckat. Mellanläsken var ju enorm!

Anna: Det var fan va stor den var!
Bio-killen: Jo, dom är stora.
Johanna: Men det är lugnt, Anna gillar stora saker! 

HAHA, jag garvade på mig när bio-killen började småfnissa åt den kommentaren x)  
Idag har jag ridit, (Faith, gick okej) och sen vart hos Viktoria och kollat på barnhemmet. Det var myspys, men filmen var läbbans "/ xD Men det gillar vi!

Nu ska jag sova, kyrkan imorgon 10.30. Dom är inte nådiga mot oss!
solong suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0