4 a.m

Okej så klockan är fyra på morgonen. Jag sitter vid datorn och gör absolut ingenting. Varför ska det vara så sjukt svårt att sova ibland? Blä. Imorgon ska jag upp relativt tidigt oxå. Aja, kan lika gärna berätta om dagen!

Åkte till stallet vid 1, MäRK-U möte. Det gick finemang, vi bestämde lite tiderför luciaträningar och sådant, och satte även upp en lapp i stallet. Sen red jag lektion. vi skulle hoppa, men vissa ville inte xD Så det vart typ markarbete -.- Tråk! Jag red Sassi (lyyyckat!) Men det gick väl okej över hindrena i alla fall. Sussi tycker att jag ska tävla den 6:e, men jag vettefan. Har ju bara hoppat Renoir och Sassi, och Renoir är ingen riktig hopphäst och Sassi har redan 3 pers skrivit upp sig på. Sussi sa att jag lika gärna kunde ta Faith eller Amadejs, men jag vet inte. Får sova på saken (när jag nu kan somna).

På kvällen gick jag hem till matilda och åt middag där med henne och viktor, sen låste viktor in sig på sitt rum och pluggade "stökgeometri". Han förklarade för oss vad det var, och jag säger bara att jag ska I N T E gå natur x) Det verkade skitsvårt! Sen kollade jag och Matilda på två filmer och sen gick jag hem vid halv ett. Nu sitter jag här. Suck xD

Aja, godnatt! Solong Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0