Welcome back!

Bestämde mig för att starta upp min gamla blogg igen, den har så mkt minnen som jag vill behålla. Tur att jag sparade den och inte raderade ;P Men om ni vill checka andra grejer som hänt på den senaste tiden så är det annapannapytt.devote.se som gäller.

iaf, ikväll är jag sjukligt understimulerad! inget att göra... Alla är bortresta eller bara tråkiga (syftar på dig, vuck ;P). Jag tänkte baka ngt och slappa med en film men sen kom jag på att vi inte har några bra filmer hemma så då blev jag sysslolös.

Amanda och Rebecca är på Bajen vs BP. Ringde dem nyss, de står tydligen i hammarby-klacken, hahah! Trist för alla killar som hejar på BP, desto roligare för vår egen lilla hammarbyare Rebb's. Nu ska jag gå ner och ta livet av mig, det finns ju inget roligare att göra. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0