Spelar Roll

Tjenare mittbenare!
har nu varit inne i staden med Viktoire, vi lekte turister och åt ben&jerry's glass i Gamla Stan, sen gick vi bårt till gallerian och shoppade lite. För viktoria blev det en jättefin blårandig tröja, jag köpte två tröjor, ett linne och en t-shirt. Mkt vackra plagg må jag säga! Ikväll ska vi hem till rebecca och se på film är planen, men först ska jag på ytterligare ett besök hos superpållen. Man kan inte vara säker på att hans friska temp håller sig, alltså måste jag dit och kolla honom! Idag hade jag på mig mina zebrarandiga kjol från Karen Millen i London. den är lite klurig, men om man fixar lite ser det bra ut :) Förhoppningsvis kommer lite bilder från Viktorias superkamera snart, under tiden får man nöja sig med min "outfit" sopm är fotad hemma med min bajskamera. ignorera att jag sitter ner och mitt blöta hår.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0