Let's do it!

Det gick bra med Staren, trots att det kanske kunde ha gått bättre. Får väl lixom lära känna henne lite innan jag ställer krav. Jobbade lite med en liten fyrkant och typ att man flyttar hästen i hörnen. Det gick rätt bra, hon verkade tycka att det var kul! Travade lite på volter oxå,  hon har tydligen lite problem med galoppen, hööhöh x'D Jag galopperade ingenting, ska kanske träna lite på det lite framöver. Red oxå en sväng ute runt hagarna, travade bara en liten sträcka (det enda stället där det inte var gräs) eftersom att det var blött i gräset och senast jag red på blött gräs gick jag omkull och jag ville lixom inte riskera ngt (A) Docken mådde osxå bra, 37,5 grader vilket är samma sak som frisk.

Ikväll kanske jag ska göra ngt med Vuckie, se på film eller något annat myspysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0