Gamla Stan med polaren Pär

Hej!
Igår var jag och flummarN^ inne i stockholms stad. Det var mkt ruligt! Tolvan gick inte, jag skulle stå på ett ben medans vi väntade på bussen, efter ett tag joinade Vuck och vi stod där som två dumskallar. Har snott en vacker bild från hennes blogg, föreställer oss när vi dressar för fullt i gamla stan ;D Sött :) Igårkväll vart det film hos rebecca, Alien. Jag somnade i mitten , och sen när jag vaknade när den var slut muttrade jag "jag fattade ingenting" . Haha, inte så konstigt att man inte fattar när man ligger och snarkar i Rebeccas knä :) Imorse var jag och Rebb's hos Docken, han hade en frisk temp, 36,8. Men antar att det kommer vara högre ikväll. Om ngra timmar tar jag bussen in till stallet återingen, ska provrida Staren :D Ska bli kul, men lite läskigt (a). Nice att det regnar oxå... Hoppas att det slutar. Ikväll ska jag och Vuck troligen hitta på ngt! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0