Tripp Trapp Trull

Hejdär!

Igår var jag, amanda och Viktoria inne i stan och hade oss. Jag inhandlade lite skit men jag orkar inte skriva om det. dagens höjdpunkt var nog när vi gick runt i gallerian med sverigekalsonger på huvudet (mycket normalt). Nyköpta, dessutom! Haha, vi bara lixom behövde varsitt par! Det kan alltid vara bra att ha, må jag säga. I alla fall, när Viktoria drog hem gick jag och Amanda och köpte biljetter till Baksmällan. Sjukt rolig, måste se igen! MÅSTE MÅSTE MÅSTE! Helt sjukt, haha. Idag ska jag med Rebecca när hon tävlar på Stockholms Stadion, tror att hon ska löpa 60 m. Är inte säker though, kan likagärna vara 80 m. Ska heja fett mycket i alla fall! Nu tänkte jag ta och springa lite, fast jag ska bara jogga en liten sväng. Ha dt så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0