Tappströmsbron ftw

Den vart fixad och jag vart glad, hann ut till Docken i tid till att de skulle lasta honom. Gick ju inte jättebra ;D Han satte sig på tvären, trots att han inte var rädd alls :) Snutte <3 nu är han borta i alla fall, troligtvis i Ö-Vik by now. tråkigt "/ Elvira sa i alla fall att vi var välkomna att hälsa på om vi hade vägarna förbi. (jo för jag tar ju alltid den lilla genvägen förbi åre och uppåt  örnsköldsvik när jag ska till skolan).

Tur att jag har lilla Staren i alla fall! Annars hade jag nog varit ännu mera sorgsen idag, hehe. Nu håller jag på att sörpla youghurt. Hade sån abstinens så jag drack ett glas apelsinjuice trots att jag egentligen inte får för tandläkar'n. Lillebror skällde på mig hela tiden, och förstörde nästan nöjet i juicens goooodhet, men bara nästan! :)



jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0