Tandsingar

mina älskade tandsingar är booorta och kommer aldrig igen :( ;D Visst gör det lite ont men inte så farligt. Mest när jag skrattar, får sluta med det, haha ^^, Det var ingen stor grej, fast jag fick inte se nånting för de hade värsta operationsduken för ögonen på mig. Men det gjorde inget för jag ville ändå inte se vad tandkirurgen höll på med. Nu kan jag bara äta lätttuggad mat. 

Igår hade vi vår "show" det gick helt ok, inte jättebra meen ;D Alltid ngt lixom. Idag hade vi stadsvandring i mentorsgrupperna, jag och Edde kom ifråg de andra när vi skulle köpa våra hamburgare på Max ist för donken eftersom att det är godare ;D Sen åkte vi hem och här sitter jag nu, om några timmar åker jag tills stallet och tar farväl av älsklingspojken som åker idag. kmr sakna dig så grovt Dockie <3


Kommentarer
Postat av: Vuck

Mohahha, Gunilla kan ta sig där bak :D

2009-06-05 @ 13:26:49
URL: http://annorlundavuck.blogg.se/
Postat av: Vuck

Christer med... han kan dra sig i sin...

2009-06-05 @ 15:16:28
URL: http://annorlundavuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0