So freakin GOOD

Hejsan Hoppsan!
Idag var jag inne i stan, införskaffade mig en klänning från topshop och en smoothie från yoghurtshopen för att jag behövde båda delarna. Sedan åkte jag hem, och efter ett tag kom Moa stånkandes (hon hade tydligen cyklat lite för fort ända från smedslätten) och vi gick till vivo och köpte "engisar". Sen åt vi pizza och kollade på filmen från vår uppvisning med klassen. Mysigt värre! Vi diskuterade även viktiga saker, såsom en viss F, att niorna har slutat och drogproblem. 

 Imorgon ska jag troligen vara med T, och sen på kvällen bär det av till Gävle, för på lördagen är det studentmottagning för min äldsta kusin. Det var drf jag köpte ny klänning, för att jag kände att min vita som är den enda jag pallat köpa i år (tills idag) skulle bli ledsen om den fick agera både konfirmationsklänning, skolavslutningsklänning och sen dessutom vara med på Luddes studentfest. Nej, nån måtta får det vara. Trots att jag hatar klänningar fick jag ta och köpa mig en blommig jävel.


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag borde vara med och cykla vättern runt elr nåt xD



Hahahah, en viss F... oj oj oj alltså ;D

2009-06-14 @ 18:19:22
URL: http://mmnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0