Segertåget

Hoppsan Hejsan allihopa!
Just nu känns allt piss, trots att det är avslutning imorgon. Har haft bajsont i ryggen hela dagen, samt i magen och huvudet. Plus att jag bara ville sova och inte hade ngn aptit. Har tvingat i mig lite fil och flingor nu, annars har jag inte ätit ngt sedan drickyoughurten vi köpte på lunchen. Annars är allt OK, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon på avslutningen men det blir troligen ngt diskret, har inte direkt köpt något avslutningsklänning eller något. Nu sitter jag och pumpar "maskinen - segertåget" bara för att den får mig på gott humör.


Kommentarer
Postat av: Vuck

Hoppas du mår bättre i morgon, har inte heller mått sådär toppen idag speciellt inte vad som hände på hemvägen -.- Kan inte skicka bilderna, jag måste ha tag i mitt usb-minne först :D Hihi

2009-06-08 @ 20:20:06
URL: http://annorlundavuck.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag har inte heller kollat någon avslutningsklänning, tar en vanlig bara som jag redan har här hemma. Palla bry sig så mycket om det innan 9an! :)

2009-06-08 @ 22:16:44
URL: http://mmnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0