Rybak

Har precis kommit hem från Vällingby, där jag och Moa såg eurovisionvinnaren Alexander Rybak sjunga och sedan signerade han våra skivor ;) Han var jättebra, haha, ramlade en gång när han spelade fiol då han sjöng "fairytale". Fett gulligt ;) Han återhämtade sig i alla fall! Den andra låten han sjöng heter "Funny little world" och finns med på skivan, eller "kasetten" som han kallade det på ursöt norska x'D Det var sjukt värt det, han är så gullig :) Vi hamnade nästan längst fram i kön på något vänster, så vi fick våra autografer snabbt och kunde lämna byggnaden! :D
NI får kanske se bilder sen, när Moa har laddat upp från sin systemkamera som användes till fototagning, och skickat dem till mig. I alla fall, här kommer en bild på mig och Staren från i fredags som jag nu har snott från Moas blogg!


är vi inte söta så säg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0