Penguins for real

Hej alla människor! Idag har jag bara varit hemma, druckit citronläsk och varit trött och halvkrasslig. Nej, förresten jag har ridit oxå. Roffäää, som vanligt. Gick lite halvbra, som vanligt. Plus att vi red på utebanan så han var extra hispig.

Igår´var jag på bio med lite människor, killen som satt ovanför mig blåste i mitt hår under hela filmen. Han luktade öl ;) Vet inte om det var meningen eller inte, det var typ en hel klass som satt där. Killen som satt över Hedda hade tydligen fifflat med hennes lockar oxå, haha, så dom hade nog bara lite roligt ;D Sen åkte jag hem, typ 23.05 elr ngt. Var lite onyktert på tunnelbanan men inte så värst, ett studentgäng som gjorde värsta kören; "BIRA BIRA BIRA!" "BÄRS BÄRS BÄRS!" hahah, kunde inte låta bli att garva ;D


Cheers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, lite anna, du var ju med på kvällen

2009-06-11 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0