Hej hopp gummisnopp!

Tjenixen ;D
Igår var det midsommarafton, kulkul. Kajsas lilla labradorvalp var huuuuur söt som helst, och sen åt vi asmkt god mat och citronmarängpaj och kladdmuffins! MUMMA!! Vi lekte charader oxå, hahahaha, hur kul som helst. Alla garvade ihjäl sig när morsan skulle göra "sköldpaddan är fullare än åsnan" som Fredrik ondskefullt hade skrivit på hennes lapp. Fett dåligt ;D hahhaah, hon typ låg på marken och garvade! lill-morsan min :) <3 Sen misslyckades Kajsa med "tv-gubben tappar sin skart-kabel" eller hur det stavas. Scart? I alla fall, hahaha. och Micke var ond och skrev "båten sjösätts i vattnet", jag skulle lätt ha klarat det om inte Kajsa och Fredrik var så sjukligt dåliga på att gissa ;D Vilket resulterade i att vårt lag förlorade, sorgligt nog. Men det var kul :) Sen åkte vi 12:an hem i regnet, och sov. Jag gick inte upp förrens kl 4, då hade jag fått frukost på sängen och läst ut min bok, "en plats i solen" by Liza Marklund. Kan rekommenderas! Sen gick jag hem till pappa, tog på mig lubbisar och tog en joggingtur! Hur duktig är inte jag? Snart ska jag och Viktoria ha värsta myskvällen med filmer och vara vakna hela natten och allt sånt som man måste innan man skiljs åt för typ en månad. Eftersom att pappa är i Skåne har vi huset för oss själva, härligt! 

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0