Hannibal

Igår var jag somsagt och kollade på Rebban! Det gick väl helt okej för henne, men tiderna blev fel när hon sprang på 100 m och sen missade hon det tillfället då de skulle springa om, så det vart konstigt. Men hon fick springa 200 oxå istället, som hon aldrig hade sprungit förut. Slutade som 6:a av 8 st, vilket är asbra eftersom att hon inte gjort det nån gång förut. Jag och Birgitta hejade vilt från läktaren ;) I alla fall, sen åkte vi hem och åt pizza och såg på nån Hannibal-film men utan Anthony Hopkins! Skumt. Den var helt okej i alla fall, men jag och rebecca saknade de brutala morden ;) Lånade Hannibal Rising, boken, av henne eftersom att hon ändå inte skulle börja läsa den än och jag läser ut böcker på två minuter. tack älsk<3

Idag ska jag kolla synen, och kanske fixa nytt pass. Ska i alla fall vara med Amanda trorjag. Imorgon ska jag till Staren!
Nu måste jag dra, c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0