Tuesday bloody tuesday ?

Jag och Jojo har shoppat idag, och jag är supernöjd! Assnygga ljusa jeansleggings fron Vero Moda, slitna (pappas kommentar: "ANNA DET ÄR VINTER!!!!") och ett par medelhöga stövlar, med ca 7 cm klack. Sjukt nöjd är jag, så säg vad ni vill.

Sen åkte jag hem och åt, och Jojo kom tillbaka, vi hade trevligt och såg på Simpsons the Movie och hon länsade mitt rum i jakt på Frida-tidningar, synd för henne att jag bara hade två ;) Mysigt i alla fall, Världens Bästa Johann Thedéen <3

Nu känns allt däremot bara skit. Jag kommer inte ens ihåg vad som hände, men humöret är inte någonstans nära toppen längre. Jag känner mig misslyckad. Ibland underar jag om folk verkligen skulle sakna mig om jag försvann.


Kommentarer
Postat av: PICS BY ME. Danceitblue.blogg.se :*

Världens bästa Annchi! :D

2010-01-07 @ 15:25:54
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0