fuck reality, let's get drunk!

Julmust och Pepparkakor = ett måste när man sitter ensam framför datorn om kvällarna :D I've got to admit it, vad jag faktiskt gjorde hela natten var The Sims ^^, HAHA, det är ju så kul ibland xD Fast jag kunde faktiskt inte sova at first... 

Nu ska jag snart gå och lägga mig i alla fall, imorgon ska jag och Viktoria in och handla julklappar! (Y) Det blir bra, jag har ju nämligen inte börjat än. Hon ska klippa sig och bleka håret, så förhoppningsvis får jag sällskap av en liten typ som är isblond och skiitsnygg :D Det är ju på tiden att hon slår mig i ljushet på håret, som på den gamla goda tiden i typ ettan när hennes hår var sjukt ljust :P 

Nähej mina vänner, nu är det nog bedtime snart, sov så sött <3
Solong Suckers! 


Kommentarer
Postat av: Vuck

Haha, det är dags för dig att lämna över stafettpinnen till mig och mitt hår nu! :D Moahahhaah!

2009-12-21 @ 08:04:53
URL: http://annorlundavuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0