Förkylningar är gay

Idag har min röst varit fucked up :D Det på grund av den jobbiga förkylningen jag har dragit på mig "/ Men men, trevlig dag i vilket fall!
Vaknade vid typ 1, åkte till stallet och red lektion. Vi hoppade, jag hade Dompan. Gick inte helt perfekt, men inte urdåligt heller. Jag och en tös i min ridgrupp, Cecilia, upptäckte att vi bor sjukt nära varandra, så vi planerar att samåka lite i framtiden :] Sjukt nice med sällskap dessa mörka vinterkvällar. Iaf, kvickt in i duschen och sedan bar det av in till stan med Fröken Franzé! Vi käkade lite eftersom att min familj inte hade gjort någon middag till mig, snacka om DISS, Julia ansåg att McDonalds haklappar var det coolaste som fanns, haha, och sen gick vi och såg Saw VI. Den var... Äcklig :D Men rättså sevärd I guess xD Det var mest början som var äcklig faktiskt. Jag är inte sådär superkänslig heller ^^,

Sen åkte vi hem, men insåg att klockan inte ens var 12 än så vi drog hem till Julia och såg på nån mystisk film och drack X-Ray. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här x] Klockan är visst 4, det hade jag inte märkt ens en gång! Tur att det är lov ;D
Måste sätta igång och köpa julklappar snart. Möjligen imorgon. Nån som känner för att hänga på ?

Solong Suckers!

Kommentarer
Postat av: Vuck

Jag känner för att hänga på! :D

2009-12-20 @ 11:10:20
URL: http://annorlundavuck.blogg.se/
Postat av: Franzé

Det är ett faktum min kära : Haklappar ÄR de coolaste som finns!

2009-12-21 @ 11:17:07
URL: http://juwliasclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0