fredag/lördag

Hejsan!
Igår orkade jag inte skriva, men jag kan berätta att i skolan hände det en väldigt rolig sak utanför vaktmästeriet x'P hahah, jag garvade ihjäl mig ;D På kvällen gick jag hem till Moa, vi såg på Sweeney Todd (för hon hade inte sett det) och myste med god glass och sånt ! Det var riktigt trevligt, :)

Idag var jag hos mormor och morfar, åt melon och glass och satt och konverserade med dom ;D Nu är jag hemma, har ätit middag och tänkte kolla på film eller ngt ikväll. Rebecca & Matilda konfirmerar sig tidigt imorgonbitti, så jag måste slå in deras presenter osv :) Nu ska jag äta chocklad från chockladfabriken och ta det lugnt!

solong suckers! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0