En oförglömlig sommar

Jag varken kan eller vill skriva om allt, kan bara säga att det har varit helt sjukt bra, allt av det. Sindarve, men alla härliga människor, roliga ridturer, och dessvärre, åska. tack vic för att du är världsbäst och för att man kan hålla i din hand så hårt att den nästan går av utan att du säger ifrån <3 London, med matilda och familjen, massor med shopping och andra roligheter. Träffade pappas gamla kompisar, gick på teater och såg Billy Elliot - the musical. Jag har gjort så mkt mer, och jar har haft det så jävla bra, men just nu har jag 6 timmars bilfärd bakom mig och jag orkar inte skriva om det, tvivlar på att jag någonsin kommer orka. men men, det är ändå ingen som läser ;D !

solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0