Don't Let Me Down

Har införskaffat nödvändigheter inför skolstarten, såsom kalender, suddgummin, mappar och ett acess-kort som jag kan ladda tills jag får mitt terminskort + som pappa har beställt idag :D Imorgon kommer bästa Rulltårtan och bästa Schandra (fast hon ska vidare till Robinini, vi får sätta henne på tåget) med buss från Nynäs. Möter upp dom inne vid cityterminalen vid 1. Det ska bli SÅ kul att ha Sofie här! :D <3 Nu måste jag bädda i bäddsoffan åt henne, städa lite och sen krypa till kojs!

Och förresten, om ni vill ha ett gott skratt rekommenderar jag tjuvlyssnat.se ;D

Gröna linjen mot Hässelby Strand

Tre berusade killar ~22 sitter i vagnen och pratar om tjejer.
Kille 1: Du har ju sett Johanna, du sa ju att hon hade en ok kropp eller hur?
Kille 2 mumlar något.
Kille 1: I alla fall, hon stönade så högt att morsan slängde in en silvertejprulle i mitt sovrum.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0