boom boom pow

Första "riktiga" dagen i skolan då, jag vet inte vad jag tycker. Visst, det är roligt att träffa alla, men det känns lite halvkul att vi kör igång med jobb som fan redan från första början, vi har redan börjat på värsta so/svenska projektet och har franskaläxa tills imorgon... Härlighet! men jag kan ju bara tänka på Seamus Finnigan i slutet av HarryPotter filmen, så blir jag glad igen ;D HAHA! Alltså läste nyss vad Hedda skrivit om vårt biobesök, så ni får ett utdrag ur hennes blogg:

Det var dock en sjukt bra film, som vanligt. Men i slutet, är jag satt och grinade sabbade Anna stämmingen och började skratta åt Seamus Finnigan. WTF??

Haha, what can I say? Han är helt enkelt skrattretande ^^, Nu ska jag göra 25 sit-ups och sen ska jag läsa franska... C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0