Wii

Nu är jag pålinsad och frukostäten, så jag mår finfint. Jag & Mamma har bestämt att vi åker till stan imorgon, det blir nog bra. Just nu spelar jag MarioCart på Magnus egeninköpta Wii, ibland är det bra att brorsan har pengar :D Jag skulle aldrig använda 2500 kr på ett wii, och sen 1000 till för spel, men det är ju jätteroligt att spela så dt är bra att han slösade sina pengar :) Jag är så avundsjuk på Viktoria och Hedda som ska rida imorgon, saknar det redan trots att jag & Ti red i onsdags. Det är fan det bästa jag vet ! Avundas oxå Linn som har en egen häst och bara kan rida när hon vill, living the dream ! Fick lite Michael Jackson känsla alldeles nyss, så jag lyssnar på "the way you make me feel" samtidigt som jag spelar, hahah.

Snart drar Mamma & Magnus till fotbollsmatchen, och jag får lägenheten för mig själv och mitt spelande xD Mamma köper lite mörkchocklad med sig hem till mig, mummsimums. Kom precis på att det inte alls är lång tid kvar tills jag fyller år, längtar efter att bli fjorton som alla andra, känner mig så förbannat liten xD

Nu ska jag återgå till mitt spelberoende, ha det bra era sjögurkor ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0