Varför kommer det alltid en måndag ?

Kan man inte bara få sova, sova sova. Hela dagen. Eller i alla fall bara ligga i sängen och njuta av att slippa gå upp till skolan och möta det kalla stämningen och all press att man ska prestera och alla hårda ord. Jag ska inte säga att det är dåligt för mig i skolan, men det är ju inte direkt alltid nån kul stämning i korridoren... 
Längtar mer än någonsin efter Skruttet, han livar upp stämningen, bara genom att lägga sitt lilla huvud i mitt knä när jag ser på TV så gör han mig så himla glad. I alla fall, jag glömde mina skåpnycklar hemma idag, så imorgon när jag får mina böcker så har jag mkt att göra, måste nämligen föra över allt jag skrev idag från löst papper till böckerna. Jag hatar när sånthär händer! :(

Jag har hållt på med dethär inlägget i snart fem år känns det som, det beror mest på att jag inte är helt jättekoncentrerad, utan håller samtidigt på att typ lyssna på musik och grejer. Haha, men nu ska jag duscha och sova. Vill verkligen inte vara såhär trött mer, det är bara skit.

Kram Anna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0