Trött



Jag har skrivit klart de två första punkterna i So-grejen. Har nu tre kvar. Men jag har råkat väva in lite av fyran och femman i ettan och tvåan. hmmh, får väl upprepa lite. I alla fall, jag har absolut ingen ork kvar, speciellt som jag måste upp kl 6 imorgon igen för att gå ut med Sixten. Och jag vill gärna inte dö imorgon på första lektionen. Får plugga NO och allt det andra imorgon. Skolfotot gick inte bra, jag började skratta precis när han tog fotot, det var Rubens och Julius mörka "apelsiiiin" som var så otroligt roligt. På hoppningen red jag som vanligt Gimmie, det gick helt okej, fick ett supersprång på oxern, och det gick rätt okej på kombinationen vi övade. Trots att jag & några till hade byggt in allt, fick jag bygga ut allt oxå, jag är helt slut. Nu ska jag duscha och SOVA SOVA SÄNG SÄNG SÄNG!

Kram A


Kommentarer
Postat av: Moa

Whatta !? först Amy Macdonald och nu "sova sova säng säng säng" HAHAH! jag har det som rubrik på ett av mina senaste inlägg... såg inte att du hade skrivit så innan ^^ tänkte på Robert Brobergs låt hehe

2008-09-23 @ 16:23:41
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0