Test snott av Ida


Lovar du att vara ärlig? Det vet man aldrig ^^,
Du heter: Anna ;D
Smeknamn: Annchi, Annie, AnnaPanna (getgrisdampknäppoanna, /alice)
Låt just nu: Amy mAcdonald - Poison Prince, kanske ?
Beroende av: Kladdkake"deg" :D
Vem behöver du mest just nu? Min älskade Romeo :(
Vad säger du för att imponera på någon? Hej, jag har en fotvårta, vill du se ?
Hur imponerar man på dig? Man kan inte, jag imponeras bara av mig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Jag slutar aldrig skratta åt mig själv.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Nu är hon på väg till 12:an.
Vilken är din favoritmålning? Min tavla som hänger på mig vägg <3<3<3
Vart bor du? Schtekholm (jag härmar Joppe så håårt)
Trivs du där? Nej ff, jag vill till Gotland :'(
Äger du några Converse? Alltid (:
Sprit, cider, vin eller öl? "Absolut Vodka, för män som kan sätta gränser"
Brukar du bli för full? 9,3 promille (:
Vad har du för mobiloperatör? i've got three, it's a magic number!
Är du allergiskt mot något? Jabba the hutt (:
Har du haft sex idag? 24/7
Nästa mål i ditt liv: Ha sönder alla pappas skivor med klassisk musik (:
Hur svarar du i mobilen? Hej du har kommit till Annas mobilsvar.
Vem ringde du senast? Hmh, kan det vara matilda ?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Ska vi ha sällskap til skolan, hahahha.
Antal timmar sömn inatt? 0
Sov du ensam? nej, jag sov med mina gossedjur :)
Tycker du om din pappa? Jaa, han är bäst <3
Brukar du komma i tid? alltid, jag är MVG-barn :)
När mår du bra? När klockan är 6 och jag går ut med hunden i iskylan (:
När blev du fotad senast? idag
Hur känner du dig nu? lite som en teletubbie, eller svamp-gubben kanske,
Vanligaste färg på dina kläder? svarta, typ.
Är du smart? nej, IQ fiskmås.
Är du aktiv i skolan? Jaa, men jag säger inte alltid de smartaste sakerna.
Vem saknar du? Gibson + alla från ridlägret (a) :D
Hade du en bra kväll igår? "mitt i stan bor en kille, som heter Kalle, OCH KALLE HAR ETT TRÄD"
Favoritdryck på morgonen? smoothie (a)
När brukar du gå och lägga dig? 18.00. När Bolibompa är slut på TV.
Är du blyg? Ja, superblyg.
Sysslar du med någon idrott? bungyjump.
Vill du hellre ha mail än brev? Hedvig & Helge
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, jag tror bara på Hedda.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? En halv bit socker.
Har du spytt offentligt? I grekland år 2001 (typ)
Är du nöjd med ditt liv? nupe.

Notera att jag är seriös på typ hälften av frågorna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det där testet är ju för sämst:) jag gillar det!

2008-09-24 @ 21:09:09
Postat av: Anonym

(//joppe)

2008-09-24 @ 21:21:29
Postat av: alice

men vaafaann anna du glömde ditt bästa smeknamn!!! :@ :( ;)

2008-09-25 @ 20:40:36
Postat av: Anna

Snabbt åtgärdat, Alice :)

2008-09-26 @ 22:28:57
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0