Stress, panik och allt som inte borde få hända

Började nästan gråta på No:n idag, när Kicki började gå igenom MvG & Vg kriterierna. Vi har tre överfulla papper med G-uppgifter, jag kan inte ens hälften. Vi har fått så sjukt mkt läxor östa över oss, och jag klarar inte av all stress. Har väl det i generna, kan lixom inte hantera det. Nu har jag lite godis (nödvändigt för att kunna plugga i längre än två timmar och inte dö av stress och tråkighet) och musik i bakgrunden. Förhoppningsvis ska jag bli klar med So:n idag, men vi har även tid på lektionen imorgon. Det kanske ännu viktigare är NO:n, som jag måste plugga skiten ur mig för att klara.

Idag har jag tänkt att sova tidigt, för jag vill ha mer energi. Omöjligt, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0