Sova sova säng säng säng !

Just precis, idag har jag haft världens sovmorgon, synd bara att jag inte fattade det utan ställde min väckarklocka på 06.00 som vanligt... Nu är jag i alla fall utvilad och glad, och idag blir det hemkunskap och baka med Hedda för hela slanten. Vi ska ju ordna fika till föräldrarna som ska på föräldramöte, och jag & hedda är inte ens i samma grupp men vi ska sälja samtidigt, så vi bakar tsm här hemma ikväll. Det betyder att jag inte kommer kunna vara med J&W idag, men nästa torsdag blir det av. Ska bli kul att komma igång igen, lixom. Ni som känner mig vet ju vad jag snackar om ;)

Igår red jag & Matilda, och på hemvägen skjutsade vi en annan tjej i ridgruppen till hennes buss, och det var underbart för hon var så himla glad, och tyckte att det hade gått jättebra för henne och Alladin. Jag blev helt glad, det är så roligt när folk är så där lyriskt glada och nöjda med sig själva! Själv skumpade jag runt lite halvbra, men vi red bara hälften av tiden och höll mestadels på med sits-övningar, så det var inte så mycket tid för att jobba med hästen. 

Nu ska jag till skolan, see ya <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0