Sorry

Har vart sååå nära hela dagen att skriva ngt i bloggen, man jag har antingen inte orkat eller inte hunnit. När jag kom hem från matilda imorse var det direkt upp ur sängen och skynda med bil till höglandstorget, där Kajsa & Tove väntade. Pappa skjutsade oss till S:t Birgitta kyrka, och sen hade vi konfirmationsläsning i fyra timmar. Det var helt okej, trevliga människor och sånt. Hade sällskap hem en bit med en tjej, som jag aldrig träffat förr. Sen gick jag ut med Sixten, en ganska lång prommis. Mötte bla Dogge och Morgan, Sixten gillade inte riktigt TonTon XD 
Sen har jag kollat lite på film och börjat så smått på So:n. Måste skriva lite mer nu ikväll. Nu ska jag återgå till att chatta med GullisAlice. 

/a  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0