Söndag

I förmiddags var jag och Lena på Åckelsta Gård och red islandshästar. Det var superduperkul och eftersom att de andra som skulle ha ridit med oss var sjuka, så red vi bara Lena, Jag, Eva (instruktören) och en kvinna som hade egen häst (som tidigare varit en av turridningshästarna). Eftersom att det inte var några nybörjare i gruppen gasade vi på ordentligt i galopperna, och min häst som så vackert hette O'Feigur, var jättefin. Sötast av den alla ;) Lena red en lite lugnare variant som hette Peysa, Eva red en häst som hette Omma och privathästen hette Gaukur. Bilder på Peysa & O'Feigur kommer snart. Jag har så snällt snott dem på hemsidan, eftersom att vi glömde kameran hemma.

När vi åkte hem somnade jag i bilen, och drömde att killarna hade isat in våra skåpnycklar på Stora Mossens ishall. Vi fick hacka fram dem ^^ . När vi kom hem så lade jag mig och sov ännu lite till, trött blir man av att rida. Nu är jag nyduchad och "finklädd" för vi ska på middag hos Lena, även Karin & Arne kommer. Farmor går runt och beklagar sig att hon ser så förförlig ut, hon har två blåtiror och knäckt näsa, stackarn. 
Måste skynda nu. 
  
O'Feigur är fuxen och Peysa den lite brunare.

Kommentarer
Postat av: hedda

ja vadå, hade inte du värmt upp?? det hade jag:P

2008-09-29 @ 19:16:59
URL: http://heads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0