SO - reflektioner

Jag har slut på fantasin, och använder helt enkelt nåt från vår inlämningsuppgift i SO, sämst eller vad.

Jag & Tilda skippade ridningen, och pluggade jävlar, (inspiration från Viktor) istället. Det gick ganska bra, lärde mig i alla fall början på första pappret. Efter maten ska jag plugga ännu mer. Grymt lättad att So-uppgiften är inlämnad och jag behöver inte tänka på den mer.
Idag på gympan sprang vi till Solvik. Gick ganska bra, tog väl typ 10 min eller något. Accetabel tid, för att vara mig i alla fall. Blev lite svettiga allihopa, trots den härliga kylan i luften. 
På syslöjden ska vi få en ny lärare. Hon hälsade på idag. Jag kunde inte låta bli att fnussa när hon skulle hjälpa mig. För det första, hade hon SÅ små falk-glasögon. För det andra ändrade hon sig hela tiden. "sy sådär, nej förresten, det är nog bättre om du syr sådär, eller nej gör som jag sa först. Eller..." Och för det tredje pratade hon roligt xD 

Imorgon gäller det med HK och allt. Jag har gjort läxan skitfort, men ändå. På fredag har vi forskarfredag, hur kul som helst va. Efteråt ska några tjejer stanna kvar, och kanske se på bio och äta där. Alltså, det är ju in till stan vi ska, med forskarskiten. Det ska bli kul. 

Nu ska jag äta, see you later alligator !  

By the way, idag är det ju nån slags fotbollsmatch mellan AIK och DIF, det är jättekul när klassens fotbolls-freak tjatar om vilka som kommer vinna. Vi har ju ngra stenhårda AIK:are, och ngra Djurgårdare. Ska bli kul att se vem som vinner. 
Vinner AIK - Aksel & Marius skitglada, Adam skitledsen.
Vinner DIF - Adam SJUKT glad, och lite småmallig, Aksel & Marius ledsna.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0