Skoldag as it should be

Haha, det var ganska lugnt iaf. Ett läxförhör på svenskan och lite läxförhör på franskan, men Kerstin avbröt innan vi var klara för att lektionen var slut. Större delen av lektionen gick ut på fika, jag & Vucki hade bakat :D Det vart mycket uppskattat. Jag oroade mig ett tag för att Douglas, tha laktosintollerant of the class, skulle få ett anfall eller nått, men han åt på och verkade inte speciellt oroad xD Min stackars kaka blev mest kladd, "varsågod, här får ni en servett med lite tigerkaka, två havrekakor och lite kladd" ;D Men den var ju god och that's the point.

På rasterna spelade vi lite pingis, förutom håltimmen får då stack jag & vuck till Vivo och köpte havrekakor eftersom att vi inte litade på att franskagruppen skulle bli mätt på kladdkaka & tigerkaka ;P Vi hade mentorsmöte oxå, jag & edde satt som vanligt i ett eget hörn (han envisas med att alltid sitta vid fönstret, när ska det bli min tur?) och det var helt okej. eftersom att 9B är på klassresa var det jättefå där, ganska lugnt alltså.

Jag hoppas att jag inte kommer få någon anledning att åka tunnelbana imorgon, för Adam har kidnappat min remsa. Jag är för snäll när det gäller att låna ut saker ;) Iblans önskar jag att jag hade plus-kort, mitt stackars terminskort räcker inte långt. Jag har jättemkt kvar att berätta, t.ex om när Vuck skulle planka på tolvan ;P

förresten, Kikki har tagit bort vårt NO-prov, skönt va ? vi kommer inte behöva göra det :D Alldeles alldeles underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0