Skolan och Eftermiddagen

Jag har som vanligt inget att säga om skoldagen, kanske förutom att vi fick kolla i mikroskåp på NO:n, halvkul. Edvin & André hade tydligen förstört sitt så dom fick kika i vårat. Jag och Edde satt för det mesta och nördade oss med min mobil, jag med musik i öronen och han spelade super Mario ;P Det går att göra båda samtidigt, haha va jag är smart :)
Efter skolan kom Ti hem till mig och vi gjorde en massa tråkiga läxor, och gick en liten promenad med Vimsan. Vi tog joggingskor och sprang i princip hela vägen, eller iaf ganska mkt. Vi har bestämt att träna vår kondition, som nu tyvärr inte existerar. Och man måste ju börja smått, så vi har bestämt att inte ta ut oss i början. Så vi tog den vanliga slingan, men spring blandat gång, det var helt OK faktiskt. Men vi träffade på en massa personer vi kände, lite lagom pinsamt ? ;D


Klövsjöfjäll i julas, shit va jag längtar till vintern och julen! Men först ska jag fylla år, och för er som inte vet är det ganska snart, 11 oktober :) Kom ihåg det, och jag vill gärna ha en massa fina presenter, hahaha :D Puss Puss Lingontuss!

Kommentarer
Postat av: hedda

haha du sak få den finaste presenten av mig!! :P

2008-09-02 @ 21:29:37
URL: http://heads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0