Samtalsämne

På order av Johanna ska jag nu lägga in vårt jättebraiga samtalsämne i bloggen, hahah eller inte direkt order men xD

Jag kommer knappt ihåg hur det började, men vi kom på att vi var unika och skulle hamna i Guinnes Rekordbok och bli världsberömda eftersom David Hellenius och Prästen på hennes gata skulle få reda på att vi var så bra på nått sätt, och sen skulle vi få en massa pengar och tvångsförflyttas till Hollywood, men vi kunde köpa Grålle & Gibson att ta med :)

Det är otroligt att man kan snacka om en sådan helt sjuk grej i typ en timme, och inte byta ämne och bara spela med hela tiden :D Det betyder alltså att vi är bäst, applåder tack !

/a


Kommentarer
Postat av: Moa

DAVID ! xD vet inte hur många ggr jag har skämt ut mig för han

2008-09-02 @ 23:22:20
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0