Paraply är inget klädesplagg

Idag spelade alla pingis, vi spelade med niorna oxå. Jag höll mig kvar i spelet ganska länge, i alla fall tillräckligt länge. Jag vann även mot Edvin i en final, inte för att han var sjukt seriös dårå men i alla fall (: Sen hade vi franska och jag & vuck satt ute i korridoren och asgarvade åt allt och alla. Kerstin * sa till oss sjukt många gånger, och skrek även åt Adam och Pia när dom gick in i franskaklassrummet (de läser inte franska). Haha, det tyckte vi var kul xD Sen fick jag skjuts hem på Adams cykel, jag är förvånad att han orkade ^^. Nu ska jag hem till Mamma, skulle tydligen vara hemme hos henne Fredag - Lördag. Så, hoppas på ett till inlägg senare ikväll (: Ha det bra !
 //A
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0