Morning has come, night is away. Rise up the sun and welcome the day.

Idag har jag inga planer. Tänkte berätta om gårdagen, nu när jag är på bättre humör (:
I omklädningsrummet till gympan lossnade ett av spindelns be. Alltså min spindel på mitt älskade halsband ;)
Anna: NEJ!
Hedda: Vad Anna ?
Anna: Det gick av !
Hedda: Vad gick av ?
Anna: Benet !!!
Hedda: Anna, vilket ben ? Vad snackar du om ?
Anna: Benet på Spindeln! Spindelns ben gick av !

Efter ett tag fattade hon vad jag menade XD Haha, lät verkligen som en treåring enligt Hedda :)
Efter samlingen stack vi till "forskarfredag" med niorna. Halvkul, men vi fick äta 200 grader kalla godisar, som var frysta i flytande kväve. Det var skitkul, för det kom rök ur munnen när man tuggade xD Jag lyckades få typ 6 st, egentligen fick man bara en. Men alla killar i klassen åt typ 10 var ;)

På kvällen åt vi (nördar som vi är) på vedugnen i Alvik. Det var kul, vi hade ner vårt berg av burkar och störde alla som var där. Sen på t-banestationen i Alvik såg vi Olle XD Hedda & Vuck gömde sig medans Moa gick fram och skrek : HEJ OLLE ! :) Jag hoppade oxå fram bredvid henne och vinkade. Han vinkade oxå, lite överdrivet med sina långa armar xD Haha, det var faktiskt kul. Idag ska jag inte göra ngt alls, hör av er om ni vill hitta på ngt (: Imorgon ska jag & Lena rida, ska bli jättekul. Det var ganska längesen jag red Islänning nu, senast var på Fårö med Moa (:

Ses senare !
/a

Kommentarer
Postat av: Moa

haha aa då hade du Gàta x) hon stavas så. Fia har kvar henne och Sveiji ^^

2008-09-27 @ 12:35:11
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa :D Haha, Gàta och Sveiji skvätte mest när vi badade xD

2008-09-27 @ 18:25:22
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0