memories from Cyprus

Jag bara minns Cypern nu. Jag har kollat igenom min blogg och alla inlägg, och bara förvönas över hur många underbara ögonblick jag har haft, med alla underbara vänner. det som slog mig var att jag inte har skrivit tillräckligt mycket om Cypern, det var verkligen underbart. Jag, Matilda, Sanna, Mikael, Viktor & Felix, vi var verkligen supergänget.

På restaurangen, på kvällen. Felix hade hittat en jättegod "choco deluxe" som vi drack varje kväll typ. Jag, Matilda & Sanna sprang iväg till "modig" på kvällarna. Äkta brottslingar xD Vi snorklade i havet, och det var jättekul. Det var oxå kul när vi skulle alla fyra barn iväg på våra två luftmadrasser och jag & matilda försökte förgäves komma ikapp Viktor & Felix, men eftersom att Viktor hade simfötter så var vi inte närapå lika snabba.
Sen spelade jag Pingis oxå, mot Mikael och jag vann ! Haha, han erkände tillsist att jag var ganska bra ;)
Och oförglömliga Yrroll ! "men jag var inte KLAR över det då ! Jag är ingen maskin, jag är en kvinna!" och "absolut vodka, för män som kan sätta gränser"

Tjejgänget vann en katamarantur, och vi simmade typ alldeles för långt ifrån båten. När vi skulle snorkla. Plötsligt märker jag hur gubbarna på båten står och ropar och sen "SHIT FELIX! vi har simmat för långt ut !".
När jag & Fläskloppan skulle hämta efterätt, kom han så smart på att jag är en bulle utan ägg. Alltså att jag inte blir brun. Tack för den ;)

JAG LÄNGTAR TILLBAKA !

Kommentarer
Postat av: Vuck

Mohahaha! XD jag det finns bara en i hela världen som kan surpla i sej coca cola som jag :P

2008-09-28 @ 14:04:31
URL: http://vuckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0