lekdag med resten av mentorsbarnen i grupp 1 + mentor mårten (:

Lekdag, idag. Betyder att eleverna i F-6 anordnar olika lekar och spel till eleverna i åk 7-9 + gymnasiet. Vi jobbade i mentorsgrupperna, och det var faktiskt ganska kul. Vår mentorsgrupp är helt okej. Spec som Edde är jätterolig, och vi har bästa MentorMårten. Jag var så skillad när vi skulle kasta varpa, jag gjorde en 15-poängare xD jag är bääst.
När Mårten ville skilja på Edde och mig när vi skulle kasta påse så vägrade jag, det är ju bara han från samma klass och jag känner ingen annan lixom xD Haha, äkta nörd, typ rädd för andra människor eller ? 

Sen hade vi matte, lekte hänga gubbe xD Jag satte mig bakom Dogge ett tag, och knuffade på hans stol. 
D: Men vad gör du ?
A: Vetinte. 
D: Men det var kul, fortsätt !
A: KARUSSEEELL !!! 
Haha, äkta nörd XD Det var ingen seriös mattelktion i alla fall. Sen hade vi NO & Musik. Det var INGEN som hängde med. På musiken spelade vi otherside - Red hot chili peppers. Ganska kul. Jag och Pia satt i korridoren och övade på det korrekta sättet att spela gitarr på XD :D:D Det gick skitbra.
Sen hade vi geografi, jag tror att det var typ 2 % av vår klass som lyssnade på honom. Satt längst bak mellan Edde och Moe, och snackade bort lektionen. Elr i alla fall slutet. Jag lyssnade i början faktiskt. :) Sen snackade jag med Edde om hans framtida hund, som ska heta DJ. Fett gullig ! :) Marius lät askul när han sa ngt till Edde, haha. Värsta tjejrösten. "dethär är min manliga sida" XD

Efter skolan vart alla helflummiga. De måste ha släppt ut nån slags lustgas i nedersta korridoren, för vi sprang runt som yra höns och skuffade omkring varandra. Haha, XD Värsta sammanhållningen, för första gången xD Alla bara skrattade och sprang. Det skönaste var:
Hedda: Aksel vad gör du i mina armhålor ?
Aksel: Jag skulle bara kolla om du var kittlig. Det var du inte.
Hedda: Jagvet. 

haha, äkta nördar xD Alla hade pinnar oxå, vetinte vart de fick dom. Jag gav min till Ruben, men sen ville jag ha tillbaka den men då fick jag inte det. Fett taskigt xD 

Nu måste jag duscha och sova, för jag är fett trött (kvart i tio på en vardag, vad är det med mig). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0